Prowadzenie Fanpage na Facebook ’u i nie tylko.

Ciekawe grafiki, zaskakujące teksty i posty sprzedażowe pomogą przyciągnąć rzesze fanów, poprawić wizerunek marki oraz nawiązać dialog z klientami. Dzięki powiększającej się grupie osób zainteresowanych Twoimi produktami, możliwe będzie doskonalenie obsługi klienta uwzględniając jego wszelkie potrzeby. FacebookAds pozwala precyzyjnie dotrzeć do potencjalnych klientów – daje możliwości dokładnego dotarcia z ofertą do perfekcyjnie określonej grupy docelowej. Social Media to nie tylko Facebook - prowadzimy również działania w serwisach Google+, Instagram, Twitter, LinkedIn i wielu innych.

Prowadzenie Instagram 'a, Twitter 'a, LinkedIn, Pinterest 'a i innych kanałów mediów społecznościowych.

Jeżeli planują Państwo przedstawić własną firmę lub produkt szerokiemu gronu dobrze dobranych odbiorców w mediach społecznościowych, muszą Państwo pamiętać, że Facebook nie jest jedynym serwisem tego typu. Z pewnością jest on największy i najbardziej znanym serwisem społecznościowym jednak w wielu przypadkach warto pomyśleć również o innych.

W przypadku firm, których głównym atutem jest aspekt wizualny ich usług i produktów, z pewnością warto postawić na kanały takie jak Instagram czy Pinterest. W końcu większość z nas jest wzrokowcami. Osoby i firmy, które pragną nawiązać relacje biznesowe poprzez kontakt B2B, oraz stawiają na profesjonalny i ekspercki wizerunek, swoją uwagę powinny skierować na serwis LinkedIn.

Poruszając się, na co dzień w świecie wszelkiego rodzaju mediów społecznościowych wybierzemy dla Ciebie te, które w Twoim przypadku przyniosą najlepszy efekt.

Prowadzenie bloga firmowego.

Przekazywanie Klientom ważnych i ciekawych informacji na temat produktów i sposobu ich użycia to bardzo ważne wsparcie zarówno działań marketingowych, wizerunkowych i sprzedażowych. Użytkownicy produktów czy usług z doceniają to, że dzielisz się z nimi swoją wiedzą.

Prowadzenie bloga wymaga jednak czasu i systematyczności. Nasi redaktorzy z pewnością ułatwią Ci to zadanie. Zainstalują i skonfigurują Twojego bloga zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. W porozumieniu z Tobą będą systematycznie zamieszczać ciekawe, profesjonalne i angażujące Twoich Klientów artykuły. Wzmocnią również w ten sposób wizerunek Twojej firmy. Zadbają także o to, aby ich treść była zgodna ze standardami pozycjonowania, dzięki czemu będą one wysoko w wynikach wyszukiwania Google stanowiąc jednocześnie dodatkową reklamą Twojej strony.

Współpracujemy z redaktorami posiadającymi różnorodną wiedzę, obracającymi się w różnych środowiskach i branżach. Z nami będziesz mieć pewność, że sposób komunikacji z Twoimi Klientami będzie na odpowiednim poziomie.

Logo, naming i branding.

Wybór nazwy: firmy, marki czy produktu to bardzo ważny krok, ponieważ jest to jeden z tych elementów wizerunku, którego zmiana jest bardzo złożonym i trudnym procesem. Dbamy o to, aby nazwa była nośna i zapadająca w pamięć. Sprawdzamy czy nazwa nie jest zastrzeżona w Urzędzie Patentowym i czy pożądana domena jest dostępna.
Logo jest drugim, po nazwie, najważniejszym elementem określającym tożsamość firmy. Projektowane przez nas logotypy są niepowtarzalne, ponadczasowe i dostosowane do reprodukcji na różnych nośnikach.
Budowanie marki w oparciu o treści dobrego marketingu stanowi istotny aspekt w tworzeniu brandu (marki). Informacje przekazywane w tekstach PR służą zbudowaniu solidnych fundamentów, które trwale zapisują się w relacji pomiędzy nadawcą a odbiorcą produktu, jednocześnie budząc w odbiorcy zaufanie do firmy.

Copywriting, hasła i teksty reklamowe oraz informacyjne, artykuły sponsorowane.

Opracowanie treści reklamowych, informacyjnych i nowatorska kreacja artykułów stanowią dla Twojej marki ważne elementy w skutecznej komunikacji z rynkiem. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam doskonale opracować słowną kreację marki, wpisując się na stałe w pamięć odbiorców. Hasło i tekst reklamowy akcentują cechy produktu będące jego walorem, jednocześnie zwracając uwagę potencjalnego klienta na prezentowany produkt bądź usługę.
Artystyczna kreacja tekstów dla klienta, tworzenie treści informacyjnych dla istniejących lub dopiero powstających stron internetowych, praca nad artykułami tematycznymi dla firm, tworzą istotną formę komunikacji między marką a odbiorcą. Wiedząc jak ważną rolę na rynku reklamy pełnią te elementy, niniejszą formę komunikacji tworzymy na jak najwyższym poziomie.

Infografika.

Projektując warstwę wizualną produktu czy marki tworzymy atrakcyjny obraz, który pozwala odbiorcy wyraźnie zapoznać się z ofertą. Graficzne ujęcie informacji ułatwia proces komunikowania się między daną marką a jej potencjalnymi klientami.